måndag 31 december 2012

Gott nytt år!

2012 är snart över och med det så tänkte jag sammanfatta året som gått med bilder.
Det här året har inte varit ett av mina bättre år, men optimist som jag är så ser jag ljust på framtiden och har massa med roliga planer för 2013.
Bland annat så har jag varit snäll i år och tomten (Ellenor och Lowe) kom med en fin fin bloggpresent - www.blondinenochkniven.se

<3 Mysiga stunder med vänner och vin.
<3 I April så åkte jag och min mamma på ett äventyr till Kina. Vi var i Shanghai och Peking under 10 dagar och vilken upplevelse det var. På bilden så äter vi på en restaurang som skulle kunna vara Kinesernas svar på gatukök, och jag säger bara mums!
<3 Mina underbara vänner Martina och Tomas och Johanna och Jonas har ynglat av sig i form av tre underbara ungar som verkligen är världens bästa ungar. Att spendera tid med dem är bland det bästa.
<3 I mars var jag för första gången på bröllop. Det var helt fantastiskt och kärleken flödade.

<3 Som enda blogg har ni kunnat följa chillidagiset i Vasastan.
<3 Midsommarfirande som det ska vara.
<3 Massa med härliga grillkvällar med goda vänner.
<3 Ett litet mästerverk i köket - vitlöksbrödet som kan skrämma vilken vampyr som helst.

<3 Semester i Huddik!
<3 Svensk sommar när den är som bäst.
<3 Lite härlig sommar svalka på semestern på Åland, som alltid har en speciell plats i mitt hjärta.
<3 Att plocka stenar på Åland har alltid varit väldigt avslappnande och en favoritsysselsättning som barn och som vuxen. I år blev det små sjöbusar av dem.

<3 Wakeboarding på hösten i Dalarna, kan vara väldigt kallt men helt underbart!
<3 Blåbärskärlek.
<3 Äppelkärlek
<3 Svampkärlek

<3 Snö, snö, snö, snö å så mer snö. Älskar snön!
<3 En massa godis gjordes inför julen, som jag fortfarande tror att jag är lite speedad av.
<3 Min (som egentligen är mamma och Lasses) älskade Majken, här i sin fina julmössa som hon hatar.
<3 En ängel som vakar över mig och mina kära och nära.

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar