måndag 3 december 2012

Blondinens tio i topp november




Så har ännu en månad gått och det är redan december, men november har ju vart en riktigt bra månad måste jag säga. Här kommer min tio i topp lista.

1. TP - tjejerna är bäst ingen protest!
2. En rolig överraskning i min sko.
3. Varit på min första babyshower, och det är en tradition som gott och väl kan få flytta in i Sverige.
4. I veckan blev det en tur till centralbadet för första gången (studentfesten räknas inte) så himla skönt.
5. Köpte nagellack med tillhörande pärlor, det kallades caviar manikyr. Lite roligt i det grå vädret.
6. Gick till jobbet bärandes på en väska full med muffins en dag, kändes lagom muppigt.
7. Jultet har kommit till kontoret, mums!
8. Morotskaka, morotskaka, morotskaka........
9. I Luuuuv musslor.
10. Men jag älskar snö ännu mer. Det blev lite roligare att ha tvättstugan med gnister utanför fönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar