söndag 5 augusti 2012

Kräftskiva

Gos morgon, god morgon, god morgon!!!!
Eller vem vet kanske god förmiddag, det beror ju liksom lite på om ni är morgonpigga galningar eller sjusovare som mig.



Nu ska det förberedas inför kvällens kräftskiva hemma hos mig.
Lite småhärligt med en kräftskiva på en söndag, det liksom passade bäst så i planeringen.
Vi har sagt att vi ska ha en rejäl skiva senare i höst då alla kan vara på topp, inte mig emot eftersom kräftor är bland det godaste jag vet.
Tyvärr så kommer jag inte komma upp till landet i år och fånga egna. Det är så himla underbart att göra det, men kanske nästa år.

Idag ska jag baka ett vitlöksbröd, en formfranska, göra aioli och en senaps sås från joe´s stonecrab.
Blir de bra kommer dem upp på bloggen.
Hepp hepp nu är det bara att köra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar