lördag 4 augusti 2012

Fullmåne

Jag vet inte vad det är men det känns i hela kroppen. Kanske är det fullmånen, eller att fönsterna står på vid gavel, att det luktar sommar, att raggar bilarna kör utanför mitt fönster och tutar dixie låten, att några grabbar har haft roleblade tävling i trappan utanför och jag hängde ut genom fönstret och tittade, men det liksom spritter i hela kroppen. Det känns äntligen som sommar och att livet är  fullt av hopp.
Har gått på en superskön kvällspromenad runt kvarteret och tog med min kamera för att försöka fota månen, och låt mig säga att det inte är det lättaste. Försökte med lite olika inställningar men fick inte riktigt till det, är det någon som har nått tips?
Nu ska jag ta och duka inför morgonens kräftskiva. För imorn blir det full fart med att baka bröd, tina kräftor och göra sås. Älskar verkligen kräftor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar