måndag 20 maj 2013

Min helg

Så var det måndag igen och en ny vecka, men vad har man då hittat på under helgen förutom ätit supergod mat som det blir blogginlägg sen. Passade på att ta lite bilder på mitt storstädande, för helgens tema har varit rensning/städning. Kläderna ligger just nu i högar över hela golvet och är sååååååå superfina och inte ett dugg irreterande, ska städa upp det efter matlagning (räksoppa) och semesterresa letning.



Som sagt rensa och städa bland annat bland alla min fina nagelack :) Gick lite banans med svart och glitter också på naglarna och glitter på fingret - är som en skata allt som glittrar gillar jag :)
Sen var det så klart mellon och det måste sägas att Petra Mede var grym som programledare och vi kommer nästan vara i Sverige nästa år igen - "remeber it´s only 20 min away" På väg hem hittade jag min bil!!!!! Skulle bara behöva skaffa körkort först, men om jag nångång tar körkort ska jag ha en sån här superfin bil.
Kollade och plockade fram lite sommarkläder också. En av högarna som ska vikas fint och läggas i garderoben. Vinterkläderna får flytta längre bak.

 Mest nöjd över alla projekt i helgen är jag nog med Ellenors och Lowes gardiner som äntligen blivit klara. Det syns inte på bilden men det är dubbelt lager och det blir helt bäcksvart i rummet. Så stolt att vi klarade göra den, med bara lite felberäkningar :)

Nu tackar jag för mig och ställer mig bland grytorna och kopplar av!
Ha en underbar superduper kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar