tisdag 6 augusti 2013

Semestern är slut och vardagen är här

Hej i värmen,

Semestern är slut och hösten är nästan här.
Fast i vissa fall känns det inte som att det är höst, framförallt inte när man tittar ut genom fönstren.
Och i vissa fall så känns det verkligen som höst, som kost och träning tillexempel.
Jag har lovat mig själv att jag ska lyckas gå ner i vikt, för att må bättre än jag gör idag, min hälsa är tyvärr inte så bra för tillfället.
Och jag tror att om jag minskar i vikt så kommer jag må bättre. Om jag dessutom äter annorlunda så kommer det hjälpa till och om jag tar upp träningen igen så blir det ännu bättre.
I våras/somras försökte jag och det funkade inte och jag tror att det var för att jag inte hade den totala motivationen som jag har just nu.
Men nu så ska jag bara klara det!!!! Pepp, pepp, pepp på mig själv!!!

Under semestern så har jag verkligen lyckats att koppla av totalt och det har varit underbart!
Tyvärr verkar det ha varit lite strul med bloggen, bland annat så har inte alla dem förinställda inläggen publicerats, datumen och tiderna har krånglat och så lite annat strul.
Och i ärlighetens namn så har jag inte orkat ta tag i det.
Jag passade på att ha semester och då fick bloggen också ha det.
Men en bra sak med det är att jag har massa recept på lur, både somriga, nyttiga, och lite onyttiga.
Semestern har varit fantastisk.

Jag har fart land och rike runt och haft det skönt, med mycket bad, sol och god mat.
Den har bjudit på Dalarna, Huddik, Ludvika, Stan och Kroatien.
Känns som att tiden bara försvann, samtidigt som jag har hunnit med massa, njutit av det och är utvilad.
Kameran har varit med mig hela tiden och jag tänkte bjuda på ett litet fotokollage.
(Som jag älskar fotokollage :) )










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar