onsdag 3 juli 2013

Födelsedagskalas - Bloggen fyller 1 år!




Hurra, hurra, hurra för bloggen på 1 års dagen idag!!!

Tänk va tiden går snabbt när man har roligt och roligt är det att ha min älskade blogg.
Tyvärr finns inte all tid i världen men jag försöker ta vara på varje stund och älskar varje sekund som jag lägger på bloggen.
Allt från matlagandet, fotograferandet, skrivandet och ätandet. Det kan vara så att starta bloggen har varit en av dem bästa saker jag gjort.

När jag har semestern så kommer bloggen få lite mer kärlek och sommarkänsla. Kanske en ny look, nya expriment, vem vet vad som kan hända.
På semestern tänker jag även lära mig mycket mer om fotografering, har en kurs på datorn som en kompis gett mig och jag har köpt en bok ommatfotografering så håll i hatten för snart så kör vi.

Hur ska bloggen firas? Jo jag tänkte med ett riktigt kalas, här kommer mina söta favoriter från året som gått.

Massor av pussar och kramar till alla er som tittar in här på bloggen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar