måndag 17 juni 2013

Örtdagis och smultronställe del 2

En bild säger mer än ord och vad säger denna bild då dåå dååååå! Blommor mår inte bra hos mig!
Stängde fönstret i ett dygn å då såg smultronen ut så här, men tro det eller ej dem har tagit sig, så än lever hoppet :)
Hoppet kanske finns för örterna också efter jag har planterat om dem, håll tummarna nu!

Denna bild speglar även mig idag då jag vart lite vissen då jag har gjort nått konstigt med min nacke, så nu sitter jag hemma i soffan med en vetesäck, två alvedon och Romeo och Julia från 1996 (så bra film, älskar regisören, det är han som har gjort Den stora Gatsby som alla bör se) en kopp te och försöker packa träningsväskan tills imorn, för då ska det bli ett grymt kettelbells pass.

Uppladdning inför midsommar blir det också i veckan årets bästa högtid!

Imorn blir det ett spännande recept inspirerat av Jamie Oliver och en gladare jag utan smärta.

Puss å kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar