onsdag 23 januari 2013

Fattigmans vecka


Hej gott folk, så här på årets fattigaste månad och kanske den fattigaste veckan på hela året!

Igår vid lunchen fick jag högläsning ur dagens industri där det stod att försäljningen av falukorv, blodpudding, pasta och köttfärs stiger markant i januari och framförallt denna vecka, och inte kan jag väl bryta mot normen.
Så det har blivit mycket pasta, köttfärsås, ketchup för min del och det är ju hur tråkigt som helst att blogga om.
Men efter löning lovar jag att det blir roligare inlägg.
Kanske någon varm soppa eller så eftersom jag fortfarande inte har fått mitt element utbytt hemma. Igår var det köldrekord i lägenheten med hela 14.8 grader när jag kom hem. Men med ugnsluckan öppen fick jag upp temperaturen till hela 16,5 grader.

Vi hörs snart igen med roligare inlägg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar