tisdag 5 februari 2013

Ägg och dicokväll


Alltså vilken torka på lust att laga mat jag har drabbats av på sistonne.
Har nog aldrig gått så här lång tid med mattorka, men snart måste det ju ändå vända. 
Ser i alla fall fram emot tårtan jag ska laga till helgens kalas och det är framsteg.
Till middag idag blev det perfekt kokta ägg efter ett mycket svårt yoga pass.
Då kanske ni undrar hur man får ett så här perfekt ägg, jo det kan jag berätta för er i bilden nedanför!



Ta da!!!!
Ett disco kokägg. Den är verkligen grymt bra den här lilla filuren. Jag kokar mina ägg på andra låtens andra spelning. Just idag blev det på den tredje för äggen var så himla stora.


Sen har jag suttit och slösurfat lite medans naglarna har torkat och jag säger bara BEYONCE!
Hur grym är inte denna kvinna! Har alltid gillat henne men efter detta uppträdande är jag totalt såld och längtar som en tok till zumban på torsdag.
Ett litet hemma disco har det också blivit till rumpskakningslåtar.
Tror verkligen på att dans frigör så mycket endorfin (lyckogrejen ni vet) och att man mår fruktansvärt bra av att dansa. Så mitt tips för kvällen är se detta klipp och ha hemmedisco för dig själv sen eller om du lyckats få med någon annan - ännu bättre :)



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar