söndag 10 februari 2013

30 års fest!!!


I går firade världens bästa Ellenor sin 30 års dag med en grym mexikansk fest.
Sjukt god mat, sjukt bra sällskap, sjukt goda drinkar, en sjukt lyckad kväll helt enkelt.
Temat var Mexiko och jag fick den stora äran att göra efterrätten. 
Vad gör man då?
Jo jag hittade på en chokladtårta med limemousse som jag kommer bjuda på senare i bloggen när jag vaknat till liv och kan koncentrera mig igen.

Är så trött efter gårdagens partaj, mysig hotell lek och dop. 
Klara inte riktigt det här med att festa nu för tiden, måste vara min höga ålder - ha ha ha !

Idag har jag ätit bullar och cheesecake så det sprutar ut ur öronen. 
Men som tur är leder detta till fler recept att blogga om. 
Har lovat mig själv att bli bättre på att blogga och laga mat för en sån här svacka som jag är i nu kan jag bara inte ha. Tror jag är inne i nån slags 31,5-års kris.
  Men det ska vi inte prata eller tänka på nu. 

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp te och nått salt att gnaga på och somna sött till tv:n

Vi syns imorn med nya roliga receptoch nya friska tag :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar